1st Off-road "Χωματάδα" διαδρομή με τον KLEαρχο

Ήρθε λοιπόν η ώρα για την πρώτη μου "χωματάδα" με τον KLEαρχο. 

Μετά από τρεις μήνες που έχω τον #KLEαρχο αποφάσισα να κάνω μια off-road διαδρομή για να δω την συμπεριφορά της μηχανής στο χώμα αλλά και για να μάθω πως πρέπει να την χειρίζομαι όχι μόνο στην άσφαλτο αλλά και εκτός δρόμου.

Η χώρα μας τόσο στην ηπειρωτική όσο και στην νησιωτική επικράτεια έχει μπόλικους χωματόδρομους οπότε αναγκαστικά ή μη θα βρεθώ να οδηγώ σε τέτοιους δρόμους. Καλό λοιπόν είναι να είμαι προετοιμασμένος για μια τέτοια οδήγηση όχι μόνο σε στεγνούς αλλά και σε βρεγμένους.

Τα λάστιχα που έχω στην μηχανή (Michelin Sirac πίσω & Bridgestone Trail Wing μπροστά) είναι ιδανικά για τέτοια χρήση οπότε από αυτό το θέμα είμαστε κομπλέ. 
Αφαίρεσα και την βαλίτσα για να έχω όσο γίνεται χαμηλό κέντρο βάρους στην μηχανή αλλά και για να μην καταπονείται στους κραδασμούς.

Μιας και τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα και των πλαστικών που έχω αγοράσει ήταν στον βαφέα για βάψιμο δεν ήθελα να κάνω extreme διαδρομή για να αποφύγω πιθανή πτώση. 
Όλα πήγαν καλά όμως για πρώτη φορά αν και η διαδρομή αυτή ήταν σύντομη (8 λεπτά), αλλά αρκετή για να με βάλει στο κλίμα!

Φυσικά μετά ακολούθησε πλύσιμο για να φύγει η λάσπη. 

Δείτε και το βίντεο που τράβηξα από την διαδρομή αυτή:



Τι πρέπει να κάνω για την επόμενη φορά:
  1. Θα πρέπει να μάθω να την οδηγώ περισσότερο σε όρθια θέση για να κρατάω το κέντρο βάρους της μηχανής χαμηλά.
  2. Θα πρέπει να έχω την ανάλογη ατομική προστασία εκτός από το μπουφάν και το κράνος: αδιάβροχες μπότες offroad και ένα αδιάβροχο παντελόνι (για τα λασπόνερα), προστατευτικές επιγονατίδες και επικαλαμίδες για πιθανή πτώση.
  3. Επίσης θα πρέπει να βάλω στο τιμόνι hand guards για προστασία των χεριών μου αλλά και των μανέτων (φρένου & συμπλέκτη) σε περίπτωση πτώσης.
  4. Μια ακόμα αλλαγή που πρέπει να γίνει είναι στους καθρέπτες με αναδιπλούμενους για τον ίδιο λόγο.
  5. Τέλος θα πρέπει να αφαιρέσω λίγο πίεση στα ελαστικά για καλύτερη πρόσφυση και πάτημα στο χώμα.

Κοσμάς.

Φωτογραφίες (Click για μεγέθυνση).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

DIY Βάση Κινητού - GPS - Navigator για KLE 500

Αγγελομάτια ή Angel eyes Spotlights on KLE 500

DIY Tool Tubes for KLE 500